Bijna zover

6 december 2015 - Boxtel, Nederland

Het is bijna zover. Mijn reis naar Costa Rica staat op het punt te beginnen. Nog een paar nachtjes slapen en dan vertrek ik woensdag om 10.00 richting Midden Amerika.

De voorbereidingen komen nu in een laatste fase. De inentingen zijn gezet, al even geleden natuurlijk, en paspoort en ESTA formulier, ik vlieg via Houston,  zijn gereed. Als een van de laatste voorbereidingen deze blog aangemaakt. Nou ja de koffer moet nog ingepakt worden maar dat is nooit echt een issue voor mij. Nog wat spullen ophalen voor de neef van mijn vrouw die in Costa Rica woont en waar ik dus als koerier voor fungeer :).

Waarom Costa Rica ?

Ik ben een natuurliefhebber en ga een zekere mate van avontuur niet uit de weg. Ben een echt reislustige boogschutter en ontdek graag nieuwe plaatsen. De belangstelling voor Costa Rica is volgens mij jaren geleden gewekt door een verslag in de Kampioen van de ANWB. Natuurlijk weet ik dat de kans dat je al die mooie beesten zelf ook zo tegen komt wel klein is maar dat tropisch regenwoud , de rivieren en de vulkanen zijn bijna niet te missen. Met andere woorden IK HEB ER ZIN IN. Natuurlijk is het feit dat het rond de 25-30 graden is en het weer er hier in Nederland niet beter op zal worden een bonus.

Het goede voornemen is om jullie van mijn belevenissen op de hoogte te houden en zo jullie nog wat extra jaloers te maken :). Hopelijk ga ik invulling geven aan dit goede voornemen, weer eens wat anders om een goed voornemen voor 1 januari al te maken, en staat de techniek en internet verbinden mij toe dit te doen.

Jullie horen meer van mij

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade