Manuel antonia naar San José; Ruben

21 december 2015 - San José, Costa Rica

Weer een reis dag. Rustig vertrokken om 11 uur op weg naar San José. Lekker geslapen ook in de bus toter rode ara's in de boom zaten en overvlogen. Dan ontstaat er ineens de nodige tumult in de bus en wordt deze aan de kant gezet. Toegegeven het blijft mooi deze beesten in het wild rond te zien vliegen.
In San José zat Ruben al in mijn hotel te wachten dus de koffer in de kamer gezeten met hem mee naar zijn huis. Een erg mooi huis met mooie uitzichten. Was echt gezellig en ik was weer jarig . Rosalia had een taart gebakken en er werd, met de hele familie, gezongen. Hele familie is inclusief vader en moeder van Rosalia, een zus en een nichtje. Samen met Benji de kaarsjes uit geblazen. Leuk ventje dat constant tegen me aan kletst en vergeet dat ik geen woord Spaans spreek . Maar goed met handen en voeten en af en toe wat vertaal werk van Ruben werd wel duidelijk waar hij met mij mee wilde spelen.
Rond half 10 weer naar hotel gebracht en lekker geslapen. Vroeg op en nog even met Loes gebeld via Facebook Messenger.
Costa rica is mooi maar verlang nu toch ook wel naar huis.
Komende dagen geen internet dus afkikken en woensdag de blog bij werken.
Laatste stuk van de reis vandaag is 1,5 uur per boot .

1. Mam:
    21 december 2015
    de worstenbroodjes liggen al op je te wachten.Nog paar mooie dagen toegewenst en tot Vrijdag dan.mam
  2. Dena:
    21 december 2015
    Klinkt cool Daan! Geniet er nog even van!
  3. Gonny:
    22 december 2015
    Goede terugreis!
  4. Ruben (neef van Loes):
    23 december 2015
    Daan, tot zo in het hotel....afscheid nemen met een lach en een traan. Ik heb genoten van dat jij hebt genoten van mijn land...volgende keer moet je Loes echt meebrengen want er is nog zoveel meer te zien in dit prachtige land....