Manuel antonia

20 december 2015 - Quepos, Costa Rica

Gisteren de ochtend door gebracht op een boot. Althans 7 van onze groep. Een heerlijke tocht ondanks dat het te heet was voor dolfijnen volgens 1 van de bemanningsleden. Wij zelf dachten meer dat er te veel water was. Met andere woorden geen dolfijnen maar die zullen de meeste wel niet zien hier. Snorkelen was leuk weer maar niet zo mooi als bij de vorige tocht.
De lunch was heerlijk. Klein beetje van de spicy saus geprobeerd. Dat was genoeg om de slokdarm volledig schoon te branden en de lippen in vuur en vlam te zetten. Het hoofd entertainment, waar het homo zijn gewoon van af droop, hield de stemming er goed in. Het was dus vooral gezellig en lekker op het water.
De middag besteed om een strand wandeling te maken en vissende pelikanen te zien. Leuk als ze met veel geweld de zee in duiken.
Verder vooral gerelaxed wat niet verkeerd is bij deze temperaturen en luchtvochtigheid.
Vandaag terug naar San José waar Ruben, de neef van Loes, mij op pikt. Leuk om te zien waar en hoe hij woont.