Puntarenas; hiep hiep hoera

18 december 2015 - Puntarenas, Costa Rica

Even een dagje overgeslagen met de blog. Niet alleen omdat de reis van Rincon de la viaja naar Puntarenas via Liberia niet veel bijzonderheden opleverde, maar ook omdat de signaalsterkte van de Wi-Fi in het hotel wel goed is maar de verbinding toch met enige regelmaat gewoon weg valt.
Maar goed vandaag, 17 december begon goedmet een versierde stoel en de felicitaties van mijn reisgenoten. Ik heb vandaag de leeftijd van 52 jaar bereikt. Apart om dit te vieren met een temperatuur van rond de 30 graden en ook zonder mijn lief.
De kokvan het hotel had met de nodige vertaal kunsten van Susanna en met dank aan de man achter de receptie, gezorgd voor 15 mooie cupcakes. Dus na het okt bij liep ik met een dienblad vol cupcakes samen met de groep door de straten van Puntarenas naar het vertrekpunt van de catamaran die ons naar isla tortuga zou brengen.
De trip zelf was meer dan geweldig en echt een tractie op zichzelf. Een perfecte manier om mijn verjaardag door te brengen. Op het eiland heerlijk gesnorkeld en veel vissen gezien. Hoop dat de beelden van de onder water camera een beetje gelukt zijn. De lunch was heerlijk en verder veel gerelaxed en wat gezwommen. Tussen de middag, althans hier, even telefonisch contact gehad met het thuisfront dat op deze dag toch wel meer gemist wordt.
Ook de terugreis per catamaran was een kolfje naar mijn hand.
Het diner werd genuttigd in een leuk restaurant waar ik van mijn reisgenoten een cocktail en een kaart kreeg. Mijn dank aan jullie voor het extra bijzonder maken van mijn 52e verjaardag.
Een klein avond drankje en het schrijven van deze blog maakt een einde aan deze bijzondere en erg aangename verjaardag. Iedereen bedankt voor jullie bijdrage aan deze dag. Het zij via de felicitaties via whatsapp en Facebook , hetzij voor het aanwezig zijn bij der dag. Fysiek of telefonisch.
Morgen naar Manuel Antonia via een krokodillen excursie.

1. Mam:
    18 december 2015
    krijg je hier mijn antwoord.Bram wist niet hoe dat moet en ik ook niet