Rincon de la vieja; lui

16 december 2015

Waarom lui als subtitel? Een paar uur in heet water baden maakt je relaxed en heerlijk lui. Ja medereizigers zelfs ik Word er rustig van .
Maar laten we bij het begin beginnen. Voor alles, nou ja bijna alles, een eerste keer dus ben ik te paard samen met Anja, Maartje en nog een Daan onder begeleiding van een gids afgereist naar 3 watervallen.
Een erg leuke tocht waar ik natuurlijk nu, de volgende ochtend, nog wel plezier van heb in de vorm van was stijve spieren.
Gewoon lopen, stappen heet het geloof ik, ging na enige tijd best redelijk. Een draf gaf toch ook aan het eind nog steeds wat problemen al klotste het minder hard als in het begin.
De watervallen waren erg mooi en bij de 2e was gelegenheid tot zwemmen. Daar werd natuurlijk dankbaar gebruik van gemaakt zeker ook omdat de waterval zelf een mooie natuurlijke glijbaan vormde. Dat desondanks steen niet mee geeft merkte ik tijdens de 2e afdaling waar ik enthousiast als ik ben een beetje uit de bocht vloog. Gelukkig heeft Anja als pleister op de wind het precieze moment keurig op de gevoelige plaat vast gelegd. Mijn dank .
De tocht per paard eindigde bij de reeds genoemde warm water bronnen waarwe eerst even de sauna in mochten, ons daarna in modder hulde voordat we, na afgespoeld te zijn met koud water, in de hete baden begaven.
Super relaxed, volledig ontspannen en heerlijk lui zijn we daarna per tractor met een kar erachter terug vervoerd naar onze lodges.
Even het zwembad opgezocht maar al snel hoorde ik de lokroep van de hangmat voor mijn deur. Die kon ik niet weerstaan en ben daar lekker in weg gedoezeld.
Tegen zonsondergang toch even weer naar de prachtige zonsondergang gaan kijken. Wel opgehouden door commotie vanwege een absoluut niet schuwe maar redelijk grote neusbeer(zie ook foto). Mario won de prijs van de mooiste foto omdat hij de beer wist vast te leggen in een afval ton .
Al met al weer een geweldige dag. Afgesloten met een drankje op onze veranda en een vroege gang naar het bed

1. Margret adriaanse:
    17 december 2015
    Wat een belevenis moet dit zijn voor jou. Klinkt toppie allemaal