Schiphol

9 december 2015 - Schiphol, Nederland

Zo eerste deel van de reis zit er op. De treinreis van Den Bosch naar Schiphol verliep zonder problemen. De NS heeft me keurig volgens dienstregeling afgezet op station Schiphol.
Voor het eerst sinds lange tijd weer eens een koffer ingechecked. Handbagage gaat sneller . Gelukkig niet druk dus na beantwoording van de nodige vragen vrij snel door naar douane.
Door de bodyscan en uitgebreidde controle van de rugzak. Zonder problemen.
Nu wachten op vlucht. UA021 naar Houston.(zie foto). Het gaat beginnen.

1. Gonny:
    9 december 2015
    Leuk Daan. Nogmaals goede reis en een mooie tijd daar ✈️
  2. Léon:
    Ik heb ontzettend genoten van onze club gisteren. FORZA PSV!Geniet jij/jullie van de vakantie! En een goede reis! Houdoe!
  3. Loes Reijnen:
    9 december 2015
    Mijn vriendje met beetje pijn in het hart vanochtend afgezet in Den Bosch. Het was een lastige beslissing maar het is goed zo want nu kan je eindelijk je droomreis maken en dat is je gegund. Volgens mij vond ik het net zo spannend als jij. xxx
  4. Judit:
    Nou broertje heel veel plezier in Costa Rica. De kop is eraf en het begin is goed. Loes, sterkte nu je de donkere dagen alleen zit. En geniet van de rust.